שירותי אחסון תכולת משרד מהווים כיום פלטפורמה מושלמת לעסקים הזקוקים לאחסון של פריטיהם השונים: ציוד, מסמכים או מלאי חשוב. שירות אחסון תכולת משרד מציע מגוון יתרונות כמו: אחסון מאובטח, טיפול מקצועי בפריטים וגישה נוחה אליהם. במאמר הבא נתייחס למספר היבטים שקשורים לאחסון תכולת משרד ונרחיב את היריעה מעט אודות תחום חשוב זה.
אחסנת משרד – מה אפשר לאחסן ולכמה זמן?
למעשה אחסון תכולת משרד הוא תחום מקיף מאוד הכולל בתוכו מגוון פריטים, כך שבצורה מעשית תוכלו לאחסן בשטח האחסון שלכם כמעט כל מוצר. תוכלו לאחסן את כל הציוד והריהוט המשרדי הנחוץ לכם לכל פרק זמן – החל ממספר ימים ספורים, דרך מספר שבועות ועד תקופה ארוכה של חודשים או שנים.
כאשר בוחרים חברה לאחסון תכולת משרד חשוב מאוד לבחון שהחברה מציעה לכם מעטפת שלמה לאחסון הפריטים, החל מאבטוח ומיגון מלא על המוצרים, דרך גישה זמינה לפריטים שלכם ועד נושא התמחור. תכולת משרד יכולה להסתכם בסכומי כסף גדולים מאוד, ולכן אנו ממליצים לבחון היטב את תנאי האחסון שמוצעים לכם.
כמה עולה אחסון תכולת משרד?
לא ניתן לתת מענה אחיד לשאלה: כמה עולה אחסון תכולת משרד? שכן תמחור אחסון מסוג זה מורכב ממספר פרמטרים שונים, כמו:
- מהי כמות הציוד המשרדי שאתם מעוניינים לאחסן?
- מהו פרק זמן האחסון שאתם רוצים לאחסן את הפריטים שלכם?
- מהו מרכז האחסנה בו תרצו לאחסן את הפריטים שלכם? (מיקום המחסן משפיע על מחיר האחסון)
לאור מורכבות הפרמטרים הללו קשה להעריך את העלות של אחסון תכולת משרד. יחד עם זאת, בחברת י.א גואטה מתחייבים להציע לכם מחירים משתלמים עם יחס אדיב ומקצועי.
אחסון משרד – ביטוח מלא ומחסנים מאובטחים
בכדי לספק ביטחון מלא ללקוחות, חברות השכרת המחסנים נוקטים באמצעים שונים ומגוונים שיעניקו מעטפת הגנה מלאה על הפריטים המאוחסנים.
בחברת י.א גואטה מופעל מערך אבטחה רחב הכולל מוקדי שמירה, מצלמות במעגל סגור, מערכות אזעקה, מערכות התראה ועוד. כמו כן, מכלול השירותים של החברה מלווים בביטוח מלא המתאים לאופי העבודה.
אישורים ורישיונות לאחסון משרדים
במידה ולא ידעתם, בכדי לאחסן תכולת משרד במחסן נותן השירות חייב להחזיק באישורים ורישיונות המתאימים ממכבי האש ומהרשות המקומית.
יש לדעת שלא כל חברות האחסון ברישיונות אלה, על אף שיש לכך חשיבות רבה. ישנם תווי תקן בטיחותיים שחברת אחסון מחויבת לעמוד בהם, כמו גם חשש מפינוי המקום מחמת צו סגירה. כל אלה מכוסים על ידי הצגת אישורים ורישיונות מטעם נותן השירות.
בשורה התחתונה, ההמלצה שלנו היא, שלא משנה באיזה מקום תבחרו לאחסן את הציוד המשרדי או הריהוט שלכם, עשו זאת תמיד עם חברה המציגה רישיונות ואישורים רשמיים. חברת י.א גואטה, מהחברות המובילות בתחום אחסון תכולת משרד, תשמח לעמוד לרשותכם ולהציג את כל הרישיונות והאישורים הנדרשים.